در حال بارگذاری ...
با اتمام دوره آموزشی 

اهدای گواهی آموزش بازیگری و کارگردانی در میاندوآب

با حضور جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان شهرستان میاندوآب گواهی آموزش بازیگری و کارگردانی به هنرجویان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان آذربایجان‌غربی به نقل از دفتر هنرهای نمایشی شهرستان میاندوآب در ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ با حضور جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان شهرستان میاندوآب گواهی آموزش بازیگری و کارگردانی به هنرجویان اهدا شد.
در این مراسم که با حضور محمود نیک مرام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید،غلامرضا قلی یان رئیس انجمن هنرهای نمایشی میاندوآب ضمن اشاره به لزوم آموزش و تربیت هنرجویان علاقه مند به تئاتر با تاکید مجدد بر نگاه به آینده روشن تصریح کرد: لازم است همه ما تلاش کنیم تا بستر مناسب آموزش و همچنین امکانات لازم در اختیار هنرجویان مشتاق قرار دهیم تا هنرمندانی قابل،متعهد و با استعداد به خانواده تئاتر تحویل دهیم.
کارگاه آموزشی بازیگری و کارگردانی به مدت سه ماه از تاریخ ۲۷ تیرماه لغایت ۲۷ مهرماه ۱۴۰۰ به همت انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب ‌و در مجتمع فرهنگی و هنری برگزار شده بود.
مدرس این دوره سهند قلی یان دانش آموخته تئاتر و سینما بود.




مطالب مرتبط

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

نمایش «بازگشت» در اشنویه روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان غربی؛ نمایش «بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی آلان آلانی از 1 تا 10 آذر ماه 1402 در محل آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد شهرستان اشنویه به روی صحنه رفت . ...

|

نظرات کاربران